Já zatím musím LP verze oželet, snad až bude gramofonu nakloněno klidnější období.
Doufám, že tu též opět budeš častěji

Moderátor: bery
Krom poslechu samotného má LP ještě jednu nespornou výhodu.volka píše:.... nadělil jsem si CD/BRD a k tomu pro pořádek verzi v LP, abych doplnil co sbírka potřebuje.
cokoli jiné je podle mě blíž pravdě, než naznačuješ... teda jen podle mě...Richard píše: Musel se k natočení The Endless River nutit sám, nebo v tom nějakou roli hrál Nick Mason?
Zlé jazyky tvrdí, že David si tehdy tímto počinem chtěl jen vyšlapat cestičku pro své vlastní připravované album Rattle That Lock...Richard píše:Rád bych věděl, co vlastně bylo spouštěcím momentem pro natočení alba. D. Gilmour řekl, že se mu do natáčení alba nechtělo.
Chtěl se již věnovat své muzice. Muzice, která bude od Davida Gilmoura a ne od Pink Floyd.
Musel se k natočení The Endless River nutit sám, nebo v tom nějakou roli hrál Nick Mason?
Pro mě je TER mnohem víc albem Pink Floyd než např. AMLOR, kde Rick Wright působil jen jako najatý hráč a nahrál jen minimum klávesových partů, o tvůrčím přínosu ani nemluvě...Ano Rick tam je, ale na výsledku "TER" se již aktivně podílet nemohl. A s Rickem by standardní album vypadalo asi víceméně jinak.
To je právě ten negativní předsudek, který podle mě The Endless River ubírá na kreditu!A byť slepenec, jsem za něj rád.
Tak to je jiná! Pokud vím, tak právě od Polly byla první informace o novém albu.Jend píše:Jen ještě takový drobný dodatek k Nicku Masonovi a jeho možném nátlaku na Davida: To už bych spíš víc věřil účinnosti nátlaku Polly Samson
zajímavá myšlenka, na kterou nemám jednoznačnou odpověď... přece jen je mezi nimi skoro 30 let a motivy, které k oběba deskám vedly, byly totálně odlišné. tak odboku je zřejmé, že první titul - znovuobnovení značky pink floyd je z 90% dílem gilmoura, wrightův příspěvek je tam hodně malý (ikdyž vždy stále jasně rozpoznatelný), na TER je to naopak dílo, které se odpichuje od vzájemné spolupráce wrighta a gilmoura, kde jejich vzájemný podíl je dost možná souměřitelný). co je víc "pink floyd" a co míň, si netroufnu říct - čím jsem starší, tím víc tu trhlinu, která kapelu po the wall rozdělila, vnímám jako nepřekročitelnou a proto další díla bez waterse nemají pro mě sílu původních floydůJend píše: Pro mě je TER mnohem víc albem Pink Floyd než např. AMLOR, kde Rick Wright působil jen jako najatý hráč a nahrál jen minimum klávesových partů, o tvůrčím přínosu ani nemluvě...
lahoda pro uši to je, ale sedmdesátky tam moc necítím... ty jo? a kde konkrétně?Jend píše: To je právě ten negativní předsudek, který podle mě The Endless River ubírá na kreditu!Když zapomenu na okolnosti a poslouchám jen hudbu, tak je to lahoda pro uši. Kdyby tahle deska vyšla např. jako kompilace nevydaných nahrávek skupiny ze 70. let, tak nad ní všichni floydí fajnšmekři jen slintají
Tak třeba ten začátek mi dost připomíná album Wish You Were Here.fernetti píše:lahoda pro uši to je, ale sedmdesátky tam moc necítím... ty jo? a kde konkrétně?
fernetti píše:lahoda pro uši to je, ale sedmdesátky tam moc necítím... ty jo? a kde konkrétně?