Nuže Is There Anybody Out There zní opravdu dobře, ale když začnete trochu víc pídit po tom, jak se tenhle živý záznam dával dohromady, tak vám to celkový dojem možná trochu zkazí. Ono je to vlastně tak trochu "podvod"

Slepenec všeho možného, vlastně "studiová" nahrávka, dalo by se říct.
Hello - 16. června 1981
Is there anybody in there - 14. června 1981
Just nod if you can hear me - 16 .června 1981
Is there anyone at home - 17. června 1981
Come on now - 14 června 1981
I hear you're feeling down - 17. června 1981
Well I can ease the pain- 14. června 1981
And you on your feet again - 14. června 1981
Relax - 14. června 1981
I need some information first - 16 června 1981
Just the basic facts - 14. června 1981
Now can you show me where it hurts - 14. června 1981
A to je jen první sloka a jen Rogerův zpěv

S ostatními stopami je to podobné. Jedna skladba a každý nástroj klidně z jiného koncertu, případně z více koncertů. Davidovo závěrečné sólo, tak jak je na této desce, nikde na žádném bootlegu neuslyšíte. V mnoha případech byl použitý autotune, nebo byly přidány efekty, které na živých koncertech nebyly (např. echo Rogerova zpěvu v What Shall We Do Now). Klávesové sólo v Another Brick In The Wall je dosti zkrácené. A tak dále. Ostatně aniž byste se tím nějak detailněji museli zabývat, tak prostě už jen jako sběratel bootlegů přijdete na to, že třeba v proslovu k Run Like Hell něco nesedí

Moc nerozumím tomu, proč to James Guthrie takhle poslepoval. Ještě bych pochopil, kdyby vzal celou jednu skladbu z jednoho koncertu a celou následující zase z jiného. Ostatně materiálu pro výběr toho nejlepšího měl dost, k dispozici měl i multitracky z Los Angeles, New Yorku i Dortmundu. Ale tohle?

Naproti tomu živák Dark Side Of The Moon z 1974 je jen z jednoho koncertu a taky to zní dobře. Takže v případě The Wall si James buď účtoval honorář podle hodin, nebo si prostě rád hraje. Jiné vysvětlení mě nenapadá

Popravdě pro autentičnější představu, jaké ty koncerty opravdu byly, je možná lepší nějaký kvalitní bootleg. Třeba ten z 20. 2. 1981 v Dortmundu je zvukově velmi dobrý a zároveň je z toho cítit, že skupina si koncert užívala, hlavně Roger dobře vyšiloval v Outside The Wall, asi vzhledem k tomu, že tehdy to ještě považovali za jejich poslední koncert (tehdy těch dalších 5 koncertů v Londýně ještě nebylo v plánu).
https://www.youtube.com/watch?v=7WAglfvpRRQ