vše o minulosti, přítomnosti a budoucnosti(?) pink floyd

Moderátor: bery

Odpovědět
fernetti
piper
Kontaktovat uživatele:

Text - Return to the son of nothing

Příspěvek od fernetti »

nemáte někdo po ruce původní verzi textu (asi to byla jen první sloka) k echoes? floydi ji hrávali (zpívali) v ranné verzi této skladby, která se tehdy ještě nazývala "return of the son of nothing".
there´s no dark side of the moon, really. matter of fact it´s all pink.

the Dark Lord
piper

Příspěvek od the Dark Lord »

On se ten text pak měnil???

Return of the Son of Nothing znám, ale měl jsem to dosud jen jako jeden z pracovních názvů, než to dostalo svůj název nynější.

Jinak co se textů týče, doporučuji stránky HttP://www.pinkfloydsound.it Jsou tam velmi komplexní, i s většinou mluvených vsuvek (jako např u DSMoon). A jsou tam i jejich překlady :wink: :lol: :wink:
Obrázek

fernetti
piper
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fernetti »

Míra píše:On se ten text pak měnil???

Return of the Son of Nothing znám, ale měl jsem to dosud jen jako jeden z pracovních názvů, než to dostalo svůj název nynější.

Jinak co se textů týče, doporučuji stránky HttP://www.pinkfloydsound.it Jsou tam velmi komplexní, i s většinou mluvených vsuvek (jako např u DSMoon). A jsou tam i jejich překlady :wink: :lol: :wink:
ano, je to raná verze echoes, ale včera jsem slyšel záznam z 20.6.1971, kde první sloka byla jiná, zbývající text už byl ten klasický.

díky za tip, jdu se na to mrknout.

the Dark Lord
piper

Příspěvek od the Dark Lord »

fernetti píše:díky za tip, jdu se na to mrknout.
Myslim, že nemusíš. Budou tam mít jen tu klasickou verzi. Já sice italsky neumim ani zbla, ale tyhle stránky jsou dobrý (pro mne) hlavně díky tomu obsáhlýmu seznamu textů včetně mluvených částí a pak maj taky ke každýmu albu artwork. K MLReason tedy bohužel jen MiniDisk, ale i tak.

Pink Floyd & Co. jsou taky hodně úžasně obsáhlý stránky, tam by tohle mohlo být spíš (sorry, že mne to napadlo až teď) Maj taky kompletní, ale naprosto kompletní artwork, a to dokonce v beztextové bodobě (tzn. obrázky z bookletů nepřekrytý žádným textem) Bohužel jsou tak autorsky chráněný, že dokonce blokujou i klávesu Print Screen.
Obrázek

fernetti
piper
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fernetti »

tak sláva, konečně jsem to našel: viz. http://folk.uio.no/ericsp/his_faq4.htm

The Floyd, in their pre-Animals days, often performed as-yet unrecorded tracks in concert ("Murderistic Woman," "Raving and Drooling", etc.) These would often undergo significant changes before appearing on albums, and Echoes is such a case.

The opening verse of Echoes originally had a "space" theme, and several RoIOs exist with these lyrics. One is called "Mauerspecte" (which, BTW, has been known to be defective many times, so try before you buy). It comes from Berlin on 5 June, 1971. Another recording of the same show is available on "Lost in the Corridors."

Here are a few attempts at deciphering the lyrics by bear & Gerhard den Hollander, and finally a bit from P.C. de Bondt:

verze první (podle beara)
Planets sitting face to face
Sun to the air and land how sweet
In every single lighting place
The planet here in dreaming space

Perfect night this was so grand
And give us leave to share as one
Our two lights in the land

For one light can

And in that coming to the one
The parting sighs sound as one
I see you've got to travel on
And on and on around the sun

verze druhá (podle Gerharda)
Planets sitting face to face
Bound to the air of life, how sweet
In ever single fighting pace
The planet here is deep in space

Echoes might this once were land
And give us leave to share as one
Our two lights in the land

For one light can

And in that coming to the one
The parting sighs sound as one
I see you've got to travel on
And on and on around the sun

And P.C. de Bondt's 2 cents worth.
1st verse:

2nd line: Sun -> Run;
land -> round
3rd line: In -> If
3rd verse:

2nd line: sighs sound as one -> song of sound is gone

Odpovědět