No podle mě je to s tím názvem desky jednoznačně fórek od Floydů. Ti sice často měli několik alternativ pro pojmenování nového alba, ale v případě Meddle, pokud vím, byly jedinými alternativami názvy jako Nothings, případně Son of Nothings + možná X dalších variant ve spojení se slovem nothings...

Podle těch názvů mi přijde, jako by Floydi sami sebe tehdy ještě hledali, ačkoli nahrávky z té doby zní skvěle a postupně směřovaly k Dark Side of the Moon.
Koncerty z roku 1971 patří k mým nejoblíbenějším od Pink Floyd (já bych řekl, že vlastně celé období 1970-77 byl jeden velký vrchol Pink Floyd- co se hudební kondice týče

) Na začátku sedmdesátých let i dost improvizovali a taky se mi líbí, že v té době se ještě nesnažili každou skladbu co nejvíc napodobit studiové nahrávce, tak jak to dělali později, zvlášť od turné The Wall. Je to prostě takové upřímné. Z té doby je navíc díkybohu dost nahrávek ze soundboardu, takže je z čeho vybírat
