Animals- turné

jednotlivá koncertní turné, repertoár, technika, plakáty, vstupenky...

Moderátor: bery

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jend
piper
Příspěvky: 1716
Registrován: 19.08.2005 14:34:41
Bydliště: Brno

Animals- turné

Příspěvek od Jend »

Turné s Animals, turné In The Flesh... Říkejme tomu, jak chceme, nicméně v jedné věci mám jasno: Na této koncertní šňůře podle mě Floydi byli na hudebním vrcholu.
Proto se ptám: Nevíte, jestli existuje nějaké kompletní video některého z koncertů tohoto turné? Viděl jsem nějaká amatérská videjka z Vídně, Mnichova a Anaheimu, ale vždycky šlo jen o kratší úryvky.
What do you mean interesting?

fernetti
piper
Příspěvky: 3322
Registrován: 19.08.2005 11:16:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fernetti »

tak tímhle naivním dotazem jsi mě docela zklamal, jende... :)

vždyť skoro všichni (tedy až na tebe) ví, že právě kromě těchto krátkých videjek žádný záznam z animals tour neexistuje. dokonce ani nevím o tom, že by se nějaký záznam skrýval v archivu (např. bbc) a tam čekal, až ho někdo najde. myslím, že tohleto (pořízení kvalitních koncertních záznamů ať už audio nebo video) floydi dost podcenili, resp. se s tím nijak moc nemazali. pořádnou snahu prý vyvinula jen bbc, když měla natočit poslední koncerty DSOTM v earls court (květen 73) a pak až the wall live. ale to už je na jiné téma...

jinak já si ty koncerty animals tour zase po delší době pouštěl a vždycky mě ta nadupanost a skvělé muzikantské výkony úplně dostanou. je děsná škoda, že existují právě jen ta roios. o to ale víc díky za ně.
there´s no dark side of the moon, really. matter of fact it´s all pink.

Uživatelský avatar
Jend
piper
Příspěvky: 1716
Registrován: 19.08.2005 14:34:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jend »

Já se tak stydím :oops:
Ale jednou se to každý musel nějak dozvědět :twisted:
What do you mean interesting?

PetrM
raver
Příspěvky: 79
Registrován: 19.04.2007 15:06:34
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od PetrM »

...a zase jesem o něco chytřejší...