právěže o DVD-A tam nic nepsali právěže, ostatní technický detaily tam jsou.eclipse píše:a nebude to treba na DVD-A? vzdyt to podporuje lossless surround sound... nedavno treba vysla 30th anniversary edice Rush - Moving Pictures, kde je krome CD s remasterem taky DVD, ktere obsahuje DTS 5.1 (lossy) + PCM stereo, kdyz se prehrava v klasickem DVD-V prehravaci a 96kHz/24-bit surround sound + 96kHz/24-bit stereo, kdyz se prehrava v DVD-A prehravaciHarman píše:vtip je v tom, že některý MCh mixy vyjdou na DVD (ztrátová Dolby Digital 448/640kbps), přesněji řečeno všechny zmiňovaný. Jenže na blu-ray vyjdou jenom některý (pokud si dobře vzpomínám tak nový Guthrieho mixy).
Proto si říkám, jestli za tohle prapodivný rozhodnutí může Guthrie nebo EMI
Co se týče války hlasitostí a dynamické komprese, to je kapitola sama pro sebe. Chápu, že si člověk ořeže album o těch 5 špiček, aby celá nahrávka mohla být hlasitější, ale ve většině případů se jedná o destrukci, kde limiter zabírá prakticky kdykoliv a cokoliv. Bohužel je to běžná studiová praxe a člověk se tomu dneska opravdu nevyhne Většina mixů mi vylezla pre-master s DR 10-12. DR14 je stanovená opravdu hranice, které se až na vážnou hudbu téměř nedá dosáhnout. Na druhous tranu jako standard zanechává dost prostoru pro všechno.
Na druhou stranu ohledně dynamických kompresorů, tak ty se zdaleka nepoužívají jenom na kompresi, ale jako ochrannej prvek proti nepřirozeným nástupům (transienty), na změnu barvy, zhutnění anebo i jako efekt(aneb fantazii se meze nekladou)
a tím bych othle OT uzavřel nebo přesunul pískoviště nebo ostatních