Is There Anybody Out There?
Moderátor: bery
Is There Anybody Out There?
Is There Anybody Out There? (The Wall Live 1980-81)
Výborný zvukový záznam z The Wall Live 1980-81.
V různých vydáních zde:
https://www.discogs.com/Pink-Floyd-Is-T ... ster/20639
Výborný zvukový záznam z The Wall Live 1980-81.
V různých vydáních zde:
https://www.discogs.com/Pink-Floyd-Is-T ... ster/20639
Welcome my son, welcome to the machine
Re: Is There Anybody Out There?
tohle doma mám a můžu potvrdit, že je to zvukově skvělý záznam. i ta atmosféra tehdejších koncertů je z toho cítit. akorát mám pořád lehkou hořkost na patře, protože když tohle vydali, šance, že se kdy ještě objeví ofiko obrazový záznam z the wall livem, definitivně padla...
there´s no dark side of the moon, really. matter of fact it´s all pink.
- bery
- piper
- Příspěvky: 1941
- Registrován: 28.04.2006 14:36:43
- Bydliště: Zlín, Velké Karlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is There Anybody Out There?
Výborné, můj neoblíbenější oficiálně vydaný živák.
...and after all we're only ordinary men
Re: Is There Anybody Out There?
Já si zas dělal iluze, že když je takový pěkný zvukový záznam, tak je jen otázka času, kdy vydají i ten obrazový.fernetti píše:... akorát mám pořád lehkou hořkost na patře, protože když tohle vydali, šance, že se kdy ještě objeví ofiko obrazový záznam z the wall livem, definitivně padla...
Přeci ten zvuk nenatáčeli jen tak separé bez obrazu, když tam měli kamery. To se nevyplatí... No jak vidno, pěkně jsem se mýlil.
Ale dnes máme oficiální záznamy z jiných koncertů na CD i DVD. Ale když halt Roger nedá....
Welcome my son, welcome to the machine
Re: Is There Anybody Out There?
Holt si budeme muset vystačit s něčím takovým:
https://www.youtube.com/watch?v=x6YkcSZxQgA
https://www.youtube.com/watch?v=99SA9lkj6TY
Při zapojení špetky fantazie to celkem jde
https://www.youtube.com/watch?v=x6YkcSZxQgA
https://www.youtube.com/watch?v=99SA9lkj6TY
Při zapojení špetky fantazie to celkem jde
What do you mean interesting?
Re: Is There Anybody Out There?
Hm, to je ale hloupacaté šidítko....
To si raději pustím ta CD a k tomu polistuji publikaci z Immersion vydání.
To si raději pustím ta CD a k tomu polistuji publikaci z Immersion vydání.
Welcome my son, welcome to the machine
Re: Is There Anybody Out There?
Já volim film The Wall, nebo živák In The Flesh
Dear Boy, Have A cigar & Welcome To The Machine
Re: Is There Anybody Out There?
...a to je dobrá volba...Roman píše:Já volim film The Wall, nebo živák In The Flesh
there´s no dark side of the moon, really. matter of fact it´s all pink.
Re: Is There Anybody Out There?
Nuže Is There Anybody Out There zní opravdu dobře, ale když začnete trochu víc pídit po tom, jak se tenhle živý záznam dával dohromady, tak vám to celkový dojem možná trochu zkazí. Ono je to vlastně tak trochu "podvod" Slepenec všeho možného, vlastně "studiová" nahrávka, dalo by se říct.
Hello - 16. června 1981
Is there anybody in there - 14. června 1981
Just nod if you can hear me - 16 .června 1981
Is there anyone at home - 17. června 1981
Come on now - 14 června 1981
I hear you're feeling down - 17. června 1981
Well I can ease the pain- 14. června 1981
And you on your feet again - 14. června 1981
Relax - 14. června 1981
I need some information first - 16 června 1981
Just the basic facts - 14. června 1981
Now can you show me where it hurts - 14. června 1981
A to je jen první sloka a jen Rogerův zpěv S ostatními stopami je to podobné. Jedna skladba a každý nástroj klidně z jiného koncertu, případně z více koncertů. Davidovo závěrečné sólo, tak jak je na této desce, nikde na žádném bootlegu neuslyšíte. V mnoha případech byl použitý autotune, nebo byly přidány efekty, které na živých koncertech nebyly (např. echo Rogerova zpěvu v What Shall We Do Now). Klávesové sólo v Another Brick In The Wall je dosti zkrácené. A tak dále. Ostatně aniž byste se tím nějak detailněji museli zabývat, tak prostě už jen jako sběratel bootlegů přijdete na to, že třeba v proslovu k Run Like Hell něco nesedí
Moc nerozumím tomu, proč to James Guthrie takhle poslepoval. Ještě bych pochopil, kdyby vzal celou jednu skladbu z jednoho koncertu a celou následující zase z jiného. Ostatně materiálu pro výběr toho nejlepšího měl dost, k dispozici měl i multitracky z Los Angeles, New Yorku i Dortmundu. Ale tohle? Naproti tomu živák Dark Side Of The Moon z 1974 je jen z jednoho koncertu a taky to zní dobře. Takže v případě The Wall si James buď účtoval honorář podle hodin, nebo si prostě rád hraje. Jiné vysvětlení mě nenapadá
Popravdě pro autentičnější představu, jaké ty koncerty opravdu byly, je možná lepší nějaký kvalitní bootleg. Třeba ten z 20. 2. 1981 v Dortmundu je zvukově velmi dobrý a zároveň je z toho cítit, že skupina si koncert užívala, hlavně Roger dobře vyšiloval v Outside The Wall, asi vzhledem k tomu, že tehdy to ještě považovali za jejich poslední koncert (tehdy těch dalších 5 koncertů v Londýně ještě nebylo v plánu).
https://www.youtube.com/watch?v=7WAglfvpRRQ
Hello - 16. června 1981
Is there anybody in there - 14. června 1981
Just nod if you can hear me - 16 .června 1981
Is there anyone at home - 17. června 1981
Come on now - 14 června 1981
I hear you're feeling down - 17. června 1981
Well I can ease the pain- 14. června 1981
And you on your feet again - 14. června 1981
Relax - 14. června 1981
I need some information first - 16 června 1981
Just the basic facts - 14. června 1981
Now can you show me where it hurts - 14. června 1981
A to je jen první sloka a jen Rogerův zpěv S ostatními stopami je to podobné. Jedna skladba a každý nástroj klidně z jiného koncertu, případně z více koncertů. Davidovo závěrečné sólo, tak jak je na této desce, nikde na žádném bootlegu neuslyšíte. V mnoha případech byl použitý autotune, nebo byly přidány efekty, které na živých koncertech nebyly (např. echo Rogerova zpěvu v What Shall We Do Now). Klávesové sólo v Another Brick In The Wall je dosti zkrácené. A tak dále. Ostatně aniž byste se tím nějak detailněji museli zabývat, tak prostě už jen jako sběratel bootlegů přijdete na to, že třeba v proslovu k Run Like Hell něco nesedí
Moc nerozumím tomu, proč to James Guthrie takhle poslepoval. Ještě bych pochopil, kdyby vzal celou jednu skladbu z jednoho koncertu a celou následující zase z jiného. Ostatně materiálu pro výběr toho nejlepšího měl dost, k dispozici měl i multitracky z Los Angeles, New Yorku i Dortmundu. Ale tohle? Naproti tomu živák Dark Side Of The Moon z 1974 je jen z jednoho koncertu a taky to zní dobře. Takže v případě The Wall si James buď účtoval honorář podle hodin, nebo si prostě rád hraje. Jiné vysvětlení mě nenapadá
Popravdě pro autentičnější představu, jaké ty koncerty opravdu byly, je možná lepší nějaký kvalitní bootleg. Třeba ten z 20. 2. 1981 v Dortmundu je zvukově velmi dobrý a zároveň je z toho cítit, že skupina si koncert užívala, hlavně Roger dobře vyšiloval v Outside The Wall, asi vzhledem k tomu, že tehdy to ještě považovali za jejich poslední koncert (tehdy těch dalších 5 koncertů v Londýně ještě nebylo v plánu).
https://www.youtube.com/watch?v=7WAglfvpRRQ
Naposledy upravil(a) Jend dne 26.03.2021 12:43:31, celkem upraveno 1 x.
What do you mean interesting?
- Jiří Engliš
- piper
- Příspěvky: 224
- Registrován: 19.03.2007 1:44:11
Re: Is There Anybody Out There?
To jsou teda věci 8-0
Re: Is There Anybody Out There?
A ještě doplním, že Stop a Trial až na jednu výjimku nikdy vlastně nebyly nazpívané naživo Ale to už není problém tohoto záznamu jako spíš těch živých vystoupení jako takových.
What do you mean interesting?
Re: Is There Anybody Out There?
jende, smekám nad tvými znalostmi... já to už jaksi nestíhám všechno sledovat, takže spoléhám na to, co píšeš, bo ti věřím. ITAOT mám doma, jsem za něj rád, zvukově je to pecka a občas si ho šlehnu - dokonce raději než studiovku. že to bude kompilát, si nedělám iluze, ale že až tak, to bych nečekal. jaké záměry za tím byly ,netuším, ale jsem přesvědčený o tom, že z každého koncertu the wall musí existovat regulerní soundboard - čili matroše, s kterým guthrie pracoval, bylo víc než dost. jestli je finální podoba čistě jeho prací anebo mu do toho ještě kecal waters (nedivil bych se...), se můžem jen domnívat. ale i tak si myslím, že je to dobře odvedená práce a pro fandy, kteří chtějí mít "živý záznam" the wall, to bude i tak zážitek.
there´s no dark side of the moon, really. matter of fact it´s all pink.
Re: Is There Anybody Out There?
Nejen že soudboardy, ale přímo multitracky ze všech koncertů . A James měl v době práce na Is There Anybody Out There ke všem přístup, ale vybral si jen ty z Londýna. Kdesi o tom s ním byl rozhovor, už ho bohužel asi nedohledám, ale vyjádřil se v tom smyslu, že londýské koncerty podle něj byly ty nejlepší z celého turné, zatímco třeba o Dortumundu naopak řekl, že to podle něj byla ta nejhorší část.
Co člověk to názor, i když samostatně mám nejraši Los Angeles 13. 2. 1980, tak Dortmund naopak celkově považuju za nejpovedenější část celého turné Fakt z toho mám pocit, že Floydi si to dost užívali. Například během úplně posledního koncertu v Dortmundu, tehdy byl v Německu zrovna nějaký karneval nebo nějaké oslavy čehosi. Během Outside The Wall si Floydi nasadili karnevalové masky a Roger si už v té závěrečné skladbě dělal vyloženě prdel. Kdesi je od toho i fotka, pokusím se ji dohledat a hodit sem.
Chápu, že tohle se na ofiko vydání asi vůbec nehodí, ale něco z Dortmundu tam být mohlo. Třeba What Shall We Do Now z toho samého dne je naprosto úžasná. Z Los Angeles 13. 2. je podle mě nejlepší Comfortably Numb a The Happiest Days Of Our LIves (pro mě je tohle vůbec celý koncert nejlepší z celého turné). Příjemná je Thin Ice z 27. 2. 1980 s prodlouženým klavírovým intrem. Prodloužená improvizace během The Last Few Bricks z Los Angeles by se taky hodila. I když zrovna z tohoto momentu existuje kratičká část soundboard bootlegu, která se dostala mezi veřejnost, ale v rámci řádného vydání by to potěšilo ještě víc
Samozřejmě, každý má jiný vkus, ale jak už jsem psal, když už Is There Anybody Out There musí být takový kočkopes, tak to aspoň mohlo být z celého turné. Mimo Londýn tam byla řada zajímavých a mimořadných momentů. Tahle narávka je pro mě až moc umělá a "zdvořilá". Není z toho cítit ta atmosféra živého koncertu. Naproti tomu když si pustíš třeba to známé video z Nassau, které teď už máme k dispozici ve velmi dobré kvalitě, tak to je teprve něco. Není to nijak upravené a to šílení obecenstva tě do toho koncertu úplně vtáhne. Během prvního refrénu Comfortably Numb není David přes ten řev na začátku skoro ani slyšet
What do you mean interesting?
Re: Is There Anybody Out There?
Znovu si zde dovolím trochu rýpnout do koncertního záznamu Is There Anybody Out There Aneb jak se dělají některé "živé" záznamy
https://streamable.com/u2icec
https://streamable.com/u2icec
What do you mean interesting?
- proti
- piper
- Příspěvky: 1983
- Registrován: 22.12.2006 11:59:49
- Bydliště: Tady někde
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is There Anybody Out There?
Zajímavé!!!
Že si s tím dal někdo tolik práce, obdivuji.
Na druhou stranu... Celý svět je jakási iluze a vytváření iluze.
Třeba se to sólo dá vnímat tak, jak by asi vypadalo, kdyby byl David na 200% fit.
Člověk který má možnost slyšet sám sebe po několika desítkách let, si uvědomuje, co všechno mohl udělat lépe.
A tak to sestříhá ve studiu. (Život samotný se tak sestříhat nedá.)
Teoreticky vzato - kdybych osobně měl k dispozici
- záznamy všech gilmourových sól,
- pořádnou techniku,
- znalosti jak to obsloužit,
tak bych si asi i sám sestříhal "nejlepší gilmourovo sólo všech dob".
Takto mi vlastně ušetřili práci...
Že si s tím dal někdo tolik práce, obdivuji.
Na druhou stranu... Celý svět je jakási iluze a vytváření iluze.
Třeba se to sólo dá vnímat tak, jak by asi vypadalo, kdyby byl David na 200% fit.
Člověk který má možnost slyšet sám sebe po několika desítkách let, si uvědomuje, co všechno mohl udělat lépe.
A tak to sestříhá ve studiu. (Život samotný se tak sestříhat nedá.)
Teoreticky vzato - kdybych osobně měl k dispozici
- záznamy všech gilmourových sól,
- pořádnou techniku,
- znalosti jak to obsloužit,
tak bych si asi i sám sestříhal "nejlepší gilmourovo sólo všech dob".
Takto mi vlastně ušetřili práci...
Tolik slz. Chladná. Miluji tě i nenávidím.
Nadřazenost i svoboda. Turistika i drancování.
Deutschland nad námi všemi! Je to štěstí nebo prokletí?
Deutschland! Jste zapomnění nebo je to požehnání?
(Rammstein, Deutschland, Radio Tapok – cover)
Nadřazenost i svoboda. Turistika i drancování.
Deutschland nad námi všemi! Je to štěstí nebo prokletí?
Deutschland! Jste zapomnění nebo je to požehnání?
(Rammstein, Deutschland, Radio Tapok – cover)