největší úlet je to rogerovo "thank you" úplně na konci
zrovna minulý víkend jsem si dával nášup v podobě celé ummagummy a tohle suché poděkování po skřecích, které roger těsně předtím vyluzoval, je v kontextu té skladby úlet na druhou
there´s no dark side of the moon, really. matter of fact it´s all pink.
Mne se Several Species taky libi.
Nejlepsi je poslouchat ji 3x za sebou.
(Stare zlate casi, kdy jsme si to nahravali na pasky z pujceneho CD....)
Tolik slz. Chladná. Miluji tě i nenávidím.
Nadřazenost i svoboda. Turistika i drancování.
Deutschland nad námi všemi! Je to štěstí nebo prokletí?
Deutschland! Jste zapomnění nebo je to požehnání?
(Rammstein, Deutschland, Radio Tapok – cover)
Several Spieces mám taky celkem rád . Pro mě je po Grancherster Meadows a Narrow Way III třetí nejlepší nahrávkou Studio Soulože.
No přece jen tam není moc z čeho vybírat...
Řekl bych asi Take It Back, One Slip. U nich mi hlavně vadí, kromě popíkové melodie, ty Gilmourovské texty, které, nalejme si čistého vína, nemají takovou hloubku ani údernost jako texty Rogera.
Kwisatz Haderach píše:Řekl bych asi Take It Back, One Slip. U nich mi hlavně vadí, kromě popíkové melodie, ty Gilmourovské texty, které, nalejme si čistého vína, nemají takovou hloubku ani údernost jako texty Rogera.
Take it back - i mne se libi.
Popikova melodie? - Rekl bych, ze po dlouhe dobe se zvlceny, zesileny, zazdeny, temer podrezany Pink zase zhluboka nadechl...
Tolik slz. Chladná. Miluji tě i nenávidím.
Nadřazenost i svoboda. Turistika i drancování.
Deutschland nad námi všemi! Je to štěstí nebo prokletí?
Deutschland! Jste zapomnění nebo je to požehnání?
(Rammstein, Deutschland, Radio Tapok – cover)
Kwisatz Haderach píše:Řekl bych asi Take It Back, One Slip. U nich mi hlavně vadí, kromě popíkové melodie, ty Gilmourovské texty, které, nalejme si čistého vína, nemají takovou hloubku ani údernost jako texty Rogera.
Take it back - i mne se libi.
Popikova melodie? - Rekl bych, ze po dlouhe dobe se zvlceny, zesileny, zazdeny, temer podrezany Pink zase zhluboka nadechl...
Popravdě řečeno, mám ho radši v jeho zvířecí, opuštěné, zazděné podobě
Jako Gilmourovu éru PF mám rád, především DB, ale prostě Waters je Waters...
(jeste ze se neobesil...
Time pass, the river roll...
the endless river, for ever and ever...
Tolik slz. Chladná. Miluji tě i nenávidím.
Nadřazenost i svoboda. Turistika i drancování.
Deutschland nad námi všemi! Je to štěstí nebo prokletí?
Deutschland! Jste zapomnění nebo je to požehnání?
(Rammstein, Deutschland, Radio Tapok – cover)
Jinak nemám moc nemusím některé věci z AMLOR.
Vadí mi Lost for words protože kytara mi hodně připomíná Wish You Were Here.
Studiovou ummagummu mám rád nicméně asi je to opravdu z těch horších co udělali (kromě skvělých Grantchester Meadows a Narrow Way pt3)
Bring the boys..... a Vera označil David Gilmour v bookletu Is there.... za vraky. Můj názor je takový, že možná to vraky jsou v porovnání s písněmi PF, ale v živém podání RW to byl pro mě silný zážitek, v kontextu The Wall důležité kousky......
ale kdybych to měl brát jako samostatné kusy, tak má gilmour pravdu.....
Remember when you were young, you shone like the sun
Shine on you crazy diamond
Bring the boys..... a Vera označil David Gilmour v bookletu Is there.... za vraky. Můj názor je takový, že možná to vraky jsou v porovnání s písněmi PF, ale v živém podání RW to byl pro mě silný zážitek, v kontextu The Wall důležité kousky......
ale kdybych to měl brát jako samostatné kusy, tak má gilmour pravdu.....
Roger nekde rikal, ze BTBBH je podle neho nejdulezitejsi pisnicka z celeho alba.
The sun is the same in a relative way but you're older,
shorter of breath and one day closer to death